Hiba
teszt
Központi Könyvtár
Semmelweis Egyetem
Egyetem
Neptun
VPN
Webmail
Könyvtári kártya
Bejelentkezés
Központi Könyvtár
SEMMELWEIS EGYETEM
English
Információforrások
Információforrások
Katalógusok
Adatbázisok
Folyóirat katalógus
Online könyv katalógus
Katalógus
Hasznos Linkek
Kedvencek
Tudásbázis
Kutatási szoftverek, alkalmazások, adattáblák
SPSS
Törzsadat táblázatok (BNO, ATC, medDRA, DrugBank)
EndNote
VPN hozzáférés
Próba adatbázisok
Jelszavak
Orvosi folyóiratok szerzői utasításai
Új források beszerzése
Tudományos folyóiratok, szak- és tankönyvek
Régi könyveink
Restaurálás
Digitalizált dokumentumok
Az egyetem évkönyvei, almanachok
Kötelező irodalom
Szolgáltatásaink
Szolgáltatásaink
Látogatóknak
Van hely a könyvtárban?
Épülettel kapcsolatos hibabejelentés
Beiratkozás
Internetelérés
Kölcsönzés
Előjegyzés
Tájékoztató füzet szolgáltatásainkról
Távoli hozzáférés
Hallgatói VPN hozzáférés
Könyvtári Igazolások
Publikációs lista hitelesítése egyetemi pályázatokhoz
PhD könyvtári igazolások
Oktatás
Oktatási alkalmazás
Általános tematika
Kurzusok
PhD kurzusok
Klinikai szakpszichológus könyvtári gyakorlat
Oktatói munka hallgatói véleményezése (OMHV)
Könyvtárközi Kölcsönzés
Poszternyomtatás
Szakigazgatósági minősítésről információk
Kutatástámogatás
Kutatástámogatás
Semmelweis Publikációk
Semmelweis Egyetem
Közlemények keresése
Szervezeti egységek rangsora
Szerzők rangsora
Fiatal kutatók rangsora
Szerző keresése
Közelmúltban SJR D1 folyóiratban megjelent közlemények
Kiváló egyetemi közlemények
Top szakterületi idézettségi arányú közlemények
MTMT
Az MTMT oldala
MTMT az Egyetemen
Bibliometria
Impakt Faktorok
SJR faktorok (Q1-Q4 / D1)
Kiváló egyetemi közlemények
Semmelweis Egyetem szakterületi adatbázis
Archívum
Kérdések és válaszok
Excellence
Open Science
Open Science
Nyílt hozzáférésű publikálás támogatás
Nyílt hozzáférésű megjelentetés támogatása
Open Access publikálási támogatás szerződések
OA publikálási támogatás igénylésének folyamata
Szakigazgatósági minősítésről információk
Nyílt hozzáférésű publikálás (Open Access)
Általános információk
Nyílt hozzáférésű publikálással kapcsolatos veszélyek
Önarchiválás intézeti repozitóriumba
Semmelweis Repozitórium
Open Access Irányelvek
Könyvtárról
Könyvtárról
Munkatársak
Nyitvatartás
Könyvtárunkról
Szabályzatok
Gyűjtőköri szabályzat
Könyvtárhasználati szabályzat
Rendezvények
Workshopok, tréningek
Egyéb rendezvények
Közösségi szolgálat
Szentágothai terem
Stratégia
Minőségirányítási dokumentumok
Adatkezelési tájékoztató
Hallgatói Elégedettség mérésére irányuló kérdőív
Kérjük, jelölje be az Ön által megfelelőnek tartott válaszokat. A kérdőívet beküldeni az oldal alján található Küldés gombbal lehet.
Kurzus neve:
Irodalomkutatási módszerek (DI0013KV_1M)
Bibliometria a sikeres közlés érdekében (DI0039KV_1M)
Mennyire volt az oktató előadása követhető?
(4) teljes mértékben követhető volt
(3) jól követhető volt
(2) nagyon nehéz volt követni
(1) egyáltalán nem volt követhető
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni
Mennyire tartotta magát az oktató az órák időkereteihez? (órakezdés, óra befejezés)
(4) mindig
(3) általában igen
(2) általában nem
(1) soha
(0) nem tudom
A foglalkozásokon végzett oktatói munka mennyire járult hozzá a kurzus követelményeinek teljesítéséhez?
(4) teljes mértékben hozzájárult
(3) nagy segítséget jelentett
(2) kevés segítséget jelentett
(1) egyáltalán nem járult hozzá
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni
Mennyire szolgált új ismeretekkel a kurzus?
(4) alapvetően új ismereteket nyújtott
(3) sok újat lehetett megtudni
(2) kevés új ismeretet nyújtott
(1) nem nyújtott új ismereteket
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni
Mennyire segítette a kurzus a szakmai fejlődését?
(4) alapvető fontosságú volt a fejlődésben
(3) sokat segített a fejlődésben
(2) kevéssé segített a fejlődésben
(1) egyáltalán nem segített a fejlődésben
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni
(X) a kurzust nem szakos képzésben végeztem
Az oktató a program során elérhető volt az órák időpontján kívül is? (munkahelyén és/vagy e-mailben)
(4) elérhető volt
(3) többnyire elérhető volt
(2) ritkán volt elérhető
(1) nem volt elérhető
(0) erre a kérdésre nem kívánok válaszolni
Fordulhatott az oktatókhoz kérdésekkel a foglalkozásokon kívül is?
(4) bátran fordulhattam hozzájuk, mindig segítőkészek voltak
(3) legtöbbször szakítottak időt
(2) igen, bár gyakran nem voltak elérhetőek
(1) legtöbbször elzárkóztak
(0) nem tudom megitélni
Elégedett volt az oktatók előadásaival? Milyennek ítéli felkészültségüket?
(4) mindig érdekesek voltak az órák, az oktatók felkészültsége tekintélyes
(3) lekötötték a figyelmemet, az oktatók általában felkészültek voltak
(2) teljesen átlagos volt az óra
(1) nem kötötték le a figyelmem az oktatók
(0) unalmasak voltak az órák, az oktatók bizonytalanok
Szívesen vett részt a kurzus előadásain?
(4) igen, élmény volt számomra az oktatók előadása
(3) többnyire szívesen
(2) előfordult, hogy nem szívesen
(1) legtöbbször nem látogattam szívesen az órákat
(0) csak azért látogattam, mert kötelező volt
Összességében elégedett volt a kurzus programjával?
(4) teljes mértékben
(3) jelentős mértékben
(2) közepes mértékben
(1) kis mértékben
(0) egyáltalán nem
Melyik modul nyújtotta a legtöbb új információt a PhD-je szempontjából?
PubMed, Online katalógusok, e-könyvek - Vasas Lívia
Hatékony tudományos közlés (JCR, Scimago) - Vasas Lívia
Multidiszciplináris citációs adatbázisok (WoS, Scopus, Google Scholar) - Berhidi Anna
Hivatkozás kezelők (EndNote, Mendeley, Zotero) - Skultéti Attila
Információ keresés a weben, tudományos kommunikáció - Geges József
Ovid adatbázisai - Csajbók Edit
Milyen új modult, modulokat javasolna a kurzus számára?
Milyen egyéb észrevétele, javaslata, megjegyzése van?